Subject: Tallinna Kaubamaja Grupp AS nimemuutus
From: Reet Põldaas <[email-masked]>
To: Reet Põldaas <[email-masked]>
Date: Tue, 26 Mar 2024 15:26:59 +0200

Lugupeetud koostööpartner,

Käesolevaga teavitame Teid, et Tallinna Kaubamaja Grupp AS-i 18.03.2024
toimunud üldkoosolekul võeti vastu otsus muuta ettevõtte ärinime.

Ettevõtte uus ärinimi - TKM Grupp AS - kanti äriregistrisse sisse
26.03.2024.a. Ülaltoodud muudatus ei mõjuta meievahelisi ärisuhteid.
Ettevõtte registrikood jääb samaks, samuti ei

muutu ettevõtte kontaktandmed.

Dear business partner,

We hereby inform you that at the general meeting of Tallinna Kaubamaja
Grupp AS held on 18.03.2024, a decision was made to change the business
name of the company.

The company's new business name - TKM Grupp AS - was entered in the
business register on 26.03.2024. The above change will not affect the
business relationship between us. The company's registration code remains
the same, and the company's contact details do not change either.

Best regards,

Reet Põldaas
Pearaamatupidaja
Chief accountant

Tel +372 667 3107
Mob +372 513 1767
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

TKM Grupp AS
Pärnu mnt 238, 11624, Tallinn, Estonia

 <http://www.tkmgroup.ee> www.tkmgrupp.ee |  <http://www.partnerkaart.ee>
www.partnerkaart.ee

Käesoleva teate sisu, sh selle manused, on konfidentsiaalsed ja on mõeldud
kasutamiseks üksnes teate
adressaadile. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes
viisil kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul, kui te olete saanud
käesoleva teate eksituse tõttu, siis palume teil
teavitada koheselt selle saatjat ning kustutada e-kiri.